zaterdag 28 januari 2012

Daar ben ik weer!

He he daar ben ik weer, kost flink wat tijd maar is toch gelukt!

Ik denk al weken ik zal weer s gaan schrijven, maar t is me nu pas gelukt om toegang te krijgen op mijn blog, een hele zoektocht geweest.


Ik heb de laatste maanden niet stil gezeten, heb flink wat gemaakt en gedaan. Een van de dingen die ik heel leuk vind is taarten bakken en decoreren, ik heb er verschillende gemaakt de laatste tijd, deze was voor Sara die 1 jaar werd. Haar vader heeft schapen, vandaar de schaapjes op de taart
Voor mijn nichtje die een dansschool heeft, heb ik deze gemaakt


Voor een kennisje die is verhuisd en zwanger is, heb ik samen met m.n zusje deze cupcakes gemaakt.



Dit zijn een paar van de taarten die ik heb gemaakt, de rest van de taarten zal ik er deze week opzetten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten